Çok Güzel Hareketler 2 - 68.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler

2 789 404 Aufrufe1 768

    Yılmaz Erdoğan'dan mesaj var!
    "Film çalışmalarına başladığım için #ÇokGüzelHareketler2 bir süre, BKM Mutfak'ın takım kaptanlarından sevgili Eser Yenenler eşliğinde sürdürülecek. Zilleri çaldırmaya devam 🙂"
    “Çok Güzel Hareketler 2” 68. bölümüyle yayında!
    ➛Başlangıç - 00:00
    ➛Yalanmış Hayat - 07:52
    ➛Kelekten Bir Gece - 29:16
    ➛Sonsuz Çikolata - 45:29
    ➛Uygun Bir Pozisyon - 59:58
    ➛Yılbaşımıza Gelenler - 01:15:15
    ➛Ev Boş Di Mi - 01:31:06
    ➛Dış Ses - 01:43:50
    Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
    instagram.com/cokguzelhareketler2/
    twitter.com/CokGuzelHareket
    facebook.com/cokguzelhareketler2
    ► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu
    ► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
    ► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

    #BKM #ÇokGüzelHareketler2 #YılmazErdoğan #BeşiktaşKültürMerkezi #BKMMutfak #Çgh2

    Am Vor Monat

    KOMMENTARE

    1. Çok Güzel Hareketler

      Çok Güzel Hareketler 2'nin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/3iyXMDU linke tıklayarak resmi DE-news kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!

      1. Eyüp Ayçiçek

        @esra gyunay ne diyon ln

      2. esra gyunay

        @Eyüp Ayçiçek pop

      3. Baran Bayram

        000

      4. Baran Bayram

        00

      5. Baran Bayram

        0

    2. mitsi kül

      A

    3. eda cengiz

      Yılbaşımıza gelenler skecindeki şarkıyı bilen var mı

    4. Ecrin Mina Tomurcak

      ☺💙☺💚☺💛☺💜☺💞💞💗💋❤❤💞çok güzel hareketler bunlar

    5. Beren Akkoyun

      Ben çok güzel yazıyorsunuz diye öyle demiştim ve ben çocuğum

    6. eylem Canan

      NAPIYORSUN

    7. eylem Canan

      NERABA

    8. Beren Akkoyun

      Bütün bölümler muhtişimsel👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    9. Ali Veli

      Zili çaldıracan seyirciye sorma eser alkışlamıyorlar çal diyon

    10. Süleyman Voyvot

      Hallo Grüße aus Deutschland 🤗🤗🤗

    11. FZB Boğa

      Neden ikiye ayriliyorki altyapi deyince asagilama gibi geliyo kulaga ne fark var ki biri izah edebilirmi

    12. Ömer KAREKÖK

      Aralardaki sohbetler süper ve ilgi çekici.

    13. SLİME EVRENİ

      anne annede kötülük celatı gibi

    14. Zecny Star

      yılmaz hocamız neredeeeeeeeeeeeee internete giriyom saçma linkler geliyo

    15. roblox x wetw

      Deprem falan olmuyo ki nerede oluyo

    16. gacha msp Elif

      Yılmaz hocaya ne oldu ya 🤔

    17. Rabbit

      AğBi HeR sKeÇe zİl ÇaLmaYıN yHa

    18. Ali Erkin

      1:45 keşke Karabağ işgalden azad olundu deselerdi yaa

    19. Emine Özkolay

      O basta, Atacand geldikden sonra mikrofonu Alan Haydar yaşamımda karşılaşmak istemedigim bir tip.Yalancı.

    20. İlayda

      Yılbaşından sonra bi çöküşe mi girdiler anlamıyorum ben bayılırdım artık hiç komiğime gitmiyor ya

    21. Mirza Kılıç

      herkes hep zil çalınıyor demişte size giren çıkan bir şey yok kardeşim insanların emeğinin karşılığını veriyor Eser abi efendi bir duruş sergiliyor kibarlık yapıyor bu milleti niye geriyor anlamadım izleyip geçin işte tabii ki eleştiri yapılacak ama bu eleştiri değil boş konuşmak sadece karşı tarafı yermek için yapılan yorum gerek yok bunlara anlamsız.

    22. TENGET

      La casa de papel'in profesörün ün iç sesi 😊

    23. İlayda

      Bu bölümde mimik oynamadı mimik aşırı sıkıldım

    24. irfan gören

      Tiktok hastabukalmeun takip edin

    25. Nazım Geyikci

      Eser bu gösteriyi baltalıyor zili kapris yaparak çaldırmıyor

    26. Nazım Geyikci

      Eser olmadan daha güzeldi

    27. Kaan

      Orası eşofmanla gelinecek bir yer değil.

    28. Eslem Topal

      ev boş dimi skecinde 1,40,38 has sikti o nasıl yalan öyle hahahhahahahahahhahahahahhahahah

    29. Cihan Duman

      6:00 bence yayınlayın o adam karısını aldatıyo bence yanındakide karısından gizlediği sevgilisi kuzenim diyo karısı aldatıldığını öğrensin

    30. Samet Yalçın

      *38:36** ikiside birbirine aslı diyor*

      1. Rabia Genç

        Aynen ben de fark ettim

    31. esra dönmez

      Atakan bir garip keyifsiz ve durgun kimse fark etmemiş

    32. Ankara Spor A.Ş

      BATUHAN ABİYİ DAHA ÇOK GÖRMEK İSTİYORUz AMA

    33. Biri Biri

      35:07 koptum gülmekten 😂😂😂😂

      1. ayse Kajaks re5ü

        6pp

    34. Yucel Hurma

      Bu uygun bir pozisyon skeci gelmis gecmis en kotu cok guzel hareketler skecidir sanirim gram guldurmedi

    35. Kaplanka

      Aslı'nın, Melis'e *Aslı* demesi 😆

    36. sedanur dalan

      arif niye hic sunum yapmiyoo

    37. Bulut'un Dünyası

      hahahaha

    38. Armanoo

      AROGAME ABONA AL

    39. Ömer Şahan

      Birileri Stanley Parable oynamış skeçi yazmış (Dış Ses Skeci) :)

    40. Fatma Yağanlar

      Sonsuz çikolata♥️ Evet o çok sevdiğim dedem sonsuza kadar hep benim kalbimde kalacak....Işıklar içinde uyu canım dedem

    41. tugrul hosukoglu

      egemen istediğini yapar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    42. Feyzullah Yektaş

      54:20 babam geldi aklıma 😔

    43. Bilal Çınar

      Eseri istemiyoruz ya zaten yarısı boş boş konuşumakla bitiyo

    44. Satiwa

      kavurma pilavı diye birşey yoktur. kavurmalı pilav veya pilavlı kavurma olur. 50 kere aynı hatayı yapma bari küçükbaş burnu olan kız.

    45. Star B

      Beste çok güzel kız ya maşallah su gibi

    46. Yaralı Kalp

      ev boş di mi serisi gelmeli ya çok iyidi

    47. Yaralı Kalp

      bu metini nasıl almışlar takıma. tarkana benzemesi dışında birşey yok

    48. star wars bağımlısı

      İzleye izleye şarkıyı ezberledim

    49. gizli adim

      1:34:30 😂😂😂 Gözde şencan❤️❤️❤️

    50. [AYBERK!]

      Gece 2 de ıkınan ama sabah bi tın olmayanlar +1

    51. kyun x

      Fotoğraf fikri aşırı iyi ĞDÖAĞDÖAPDÖAPMD ilkten dondu sanmıştım PXÖAPCÖSPXÖSOXMSLDMSLDM

    52. ALİ EFE

      hep cenan komada aga beee

    53. RECEP

      Eser montajda atacağım demiş adamı rezil etmiş :)

    54. özge Arslan

      Hem bir buçuk aylık çocuğunu kadınla yalnız bırak sonra da yalan söyle oradaki herkesi de yalana alet et, yazık

    55. Oktay o

      54:20 deki versionu bulan varmı

    56. Furkan İNAN

      Ev boş di mi çok iyi ya

    57. TiSKE TiSKE

      bir iki tane dışında bu haftanın skecleri güzeldi.beğendim

    58. İdris Güllüce

      Batuhan'ı daha çok görmek istiyoruz. Sürekli skeç yazdığını bildiğimiz Batu'yu başrol oyuncusu olduğu skeçlerde görmek istiyoruz.

    59. Me Mo

      Bugün günlerden Persembe mi Carsamba ?

    60. Hava Türk

      😇

    61. sümbül ortanca

      Egeli yasin skeçlerde niye yok

    62. Davut K.

      Gerçekten neden izliyorum diye merak ediyorum, konular, islenisler çok kalitesiz ama bunu beğenen kitle daha da kalitesiz...

    63. Emircanu Sakirler

      Eser niye var?

    64. Haluk xx

      .

    65. Haluk xx

      ü,ü,ü,ü

    66. Ege Mükremin Akıncı

      çok güzel

    67. emine

      Nolur yılmaz hoca geri gelsin bir de ota boka zil çalmayın

    68. Zehra Ayyıldız

      06:22 abi cidden hiç mi aklınıza gelmiyor oturup çocuğa bakmak ve eşinin kendine zaman ayırması gezmesine fırsat tanımak. Bu kadar zor mu ya, sürekli kadınlar evde oturup çocuk bakmak erkekler böyle sokak sokak gezmek zorunda mı 😐

    69. Eftelya Mülayim

      Eser’i görünce ileri alıyorum sarmıyo yaşlandı mı ne komik değil artık

      1. Eftelya Mülayim

        @ENAAR Gül zaten dediğim gibi ileri alıyorum yani izlemiyorum zeki şey

      2. ENAAR Gül

        İzleme

    70. Sueda Atik

      yılbaşımıza gelenler skecindeki abov abov abov kısmı aşırı saçma olmuş