DRAMA ALERT! Ken&Dearra Engaged, Dymond leaves KingCid & MORE |MessyMonday

GOTDAMN ZO

GOTDAMN ZO

1 016 082 Aufrufe413

    BUY MERCH HERE!!! - www.zoieskloset.com/
    Music “Time for Tea” by 11 Acorn Lane de-news.net/online/video-C9jldrihvwY.html
    Stream & download goo.gl/eHRZnp
    ________
    Follow Me On My Social Medias:
    ღ Instagram: @iamzoie
    instagram.com/IAMZOIE/
    ღTwitter: @GotDamnZo
    twitter.com/GotDamnZo
    ღSnapChat: @itszoiebitch
    FBOOK: facebook.com/Gotdamnzo/
    YOUNOW www.younow.com/GotDamnZo
    SEND ME SOME MAIL:
    Zoie Fenty
    P.O. BOX 1343
    McDonough, GA. 30253

    Am Vor 8 Monate

    KOMMENTARE

    1. morgan jones

      Dymond....them look like hickies sis. If a man choked you frfr the bruises would be on opposite sides of your neck, not the middle.

    2. JUSTxJARED

      U like everyone auntie

    3. Nikiwe Gumede

      3:15 had me deaddddd😂

    4. Alisha Seer

      Thats what a relationship looks like if a billion dollar company sets u up in order not to spread the wealth to more POC on youtube!! Definitely would not be the same outcome if they both were working regular jobs

    5. AmShaNova Ty

      Got Damn Zo, got me out here cryin and shit!!!! 😭😭

    6. Lataevia

      The dad need to stfu. Talking about some come do it to him like why didn’t he beat his ass or get the police involved 😭💀

    7. Bambii Xx

      He cant hit him back HES A DOCTORRR😭😭. They gon take everyttthinngg away from him

    8. Tori Bryan

      DeArra arms gettin thicker

    9. kel

      I bet zo regret wasting that toilet paper🤣

    10. Pettywise

      Winter did blow it out of proportion. She mistook Kayla's post for being pick-me but Kayla was simply speaking to a certain group which she obviously was apart of.

    11. Natayla Taylor

      CJ:That’s definitely a boy heart beat Me: what🤨 Also me: dead af😂😂😂

    12. deedee

      15:34-15:38 lmao what’s that song 🤣?

    13. Torele Music

      Cam newton looking like somebody’s babushka LMAO

    14. Renata Bubblegum

      I'm so gonna get a pole when I get my own place

    15. Everything T.v

      Kayla is 19 she is not a child

    16. Everything T.v

      He look like a old white going to the grocery store tying to buy some greens Me:not Breathing

    17. Everything T.v

      I think they were board and made something

    18. Dee

      Watching this video during quarantine. When he was blowing his nose and holding that pack of toilet tissue! I lost it 😂🤣😂

    19. Sav_lilkoolaid D

      Watching this in 2020 and seeing all dat toilet paper😂😂

    20. xo_ swiftie

      I love how Zo ruined the moment at 3:10 😂

    21. Darnell Skye

      Zo an dif fannn🤣😭😭

    22. Shaleece Carter

      Man why u stop.doing the facetime vids to do GOSSIP???👎🏾👎🏾👎🏾 Those wer hilarious!! N u were only one doing it smh

    23. Kam H

      i love this shirt 💋

    24. familyofsix83

      DK4L 😍💍💘

    25. Nani

      I do admire them for keeping a lot of stuff private and not posting their business all over DE-news or social media. That's the way it should be, congratulations to their engagement

    26. Chevy Chic

      If he kick her,you kick him back,if he slap her,you slap him back,if he fck her,you fu,naw wait...🤣🤣🤣🤣🤣dead Thanks Zo

    27. Montia Graham

      CJ.......Whawazit?😭😭

    28. Kashayla Giles

      3:08

    29. kaybee8121

      Give her some liquor and let her play spades 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

    30. Kay Jacobs

      Okay so if he so mad now about him playing victim how come he was this mad n made a video a couple months ago when he hit his daughter 😂 make it make since !!? It must AINT been that serious frfr

    31. XO Toriyama

      Somebody take this fan from Zoe, PLEASE 😭😭😭😭😩

    32. milah529

      Every time i see that personal i cry ugh i hope this me one day!😪😪😪😪😪😪

    33. Geron Turner

      21:02 I’M DEAD 😂😂😭😭

    34. Jennifer Slaughter

      That fan!!!😂

    35. Just_ Ash_

      I died at “come do it to me” I’m still geeked omg 😭😭😭

    36. Deloise Little

      Hey zoie

    37. Jackie Thompson

      .

    38. Amba. 1018

      Ok I don’t get it...if winter keeps repeating that Kayla is a “lil girl” why do u keep going back and forth with her..?

    39. MsCouve

      I don’t know none of these people but I’m watching because I love your personality!!! ❤️❤️❤️

    40. shaniya harris

      "COME DO IT TO ME" that shit killed me

    41. Shanique Perry

      Beat that mfn chess🤣🤣🤣

    42. Shanique Perry

      Beat that mfn chess🤣🤣🤣

    43. Shanique Perry

      🤣😂🤣

    44. Jolie HoodCheffing Fraser

      I BOL'D when #GOTDAMNZO wuz tlkin bout Cam...said he giving him old white woman in a Cadillac then the Whitney...I died n came bac to finish the video💀⚰😂

    45. Rasheedah Gant

      Love you Zo!!! You keep me laughing and encouraged all at the same time.

    46. Anna Millington

      bruh why these bitches all tryna make kayla out to be the bad guy, like these 3itches just mad cuz she a whole vibe n mood n she growing n making money hella quick

    47. Coco Ace

      Winter is clout chasing , take several seats , Kayla don't play . Sit there & eat your food .😔

    48. Terrie Woodley

      Been ducking, ducking, and fucking. I am so done, I am a ham, stick a fork in me.

    49. Patty Geee

      These new age daddies are different. My daddy would be at his door.

    50. AlmondJoyAlicia

      😂😂😂

    51. Enetimi Agbegha

      What the hell do he be screaming before every segment?? someone elaborate please lol

    52. Antoina Toosweettobeme

      🤣🤣😭😭 OMG talking about Mama Janay he said what do she do. Take her to bingo somewhere. She need a hobby.😂😂

    53. Tea queen

      You know it's fake when she didn't call the cops, like you can post all the pics of the "scares" And you make video but did think of calling the cops. PERIODT it's a ho latalata bitch I'm confusion ❓ . I need answers

    54. Jqween_

      0:03 "im livin my best life"

    55. Jitoria Robey

      I just knew he was gone break that fan 😂😂😂😂😂😂😂

    56. Kornn Breeze

      “If He Fukk Ha , Yhu Fukk Him..... Fukk Me Baxk”🤣🤣🤣🤣🤣 Sub To My Khannel ✍🏽

    57. Kirby

      4:48 YOOO MY BIRTHDAY APRIL 29TH!!!!

    58. Ariana

      wasnt that winter blanco girl on bad girls club season 16?

    59. Jessica Simien Lofton

      The fan is taking me out! 🤣🤣🤣 That and these Chris Tucker 5th Element vibes you giving me!

    60. Sarah Dunkley

      I L♡VE YOU ZOE

    61. tianna brown

      I love people who can have this much fun by theirselves lol like me

    62. Tanya Gibson

      Yo daddy ain't shit when you coaching your daughter how to be around an abuser gtfoh daddy gtfoh

    63. Nina Hayes

      Where did he get his fan from? It’s fye

    64. Original DayDreamer

      ZOE IS A DAMN MOOD !!! I AM CRYINGGGG !! '' COME DO IT TO ME'' !!!

    65. Antoinette

      😂😂😂😂🤣🤣🤣 Pick A Night Niga!!! That's gone be yo spit coming out Cha mouth. 🤣🤣🤣🤣

    66. Marty Maur

      Its the fan😂😂

    67. Just Gerri

      The father is Haitian?

    68. Jea Esme

      ZOE, I AM NOT GOING TO PLAY WITH YOU !!!! OMG! OMG! HE IS SOOOO DAMN FUNNY! I LOVE, LOVE, LOVE, LOVE, LOOOOOVVVVEEEE MESSY MONDAYS!

    69. Talk2Tiff

      ken if it don't work out I'm single. im dead

    70. J muse the artist

      Lmaoooo this is soooo messy , I loveeee 😭😭😭🖤