OUR GENDER REVEAL! | The Herbert's

The Herbert's

The Herbert's

827 779 Aufrufe346

    The wait is finally over... The Herbert's Official Baby Gender Reveal! We are so excited to share this moment with you. Subscribe to our channel for more videos!
    SIGN UP FOR RELATE CO.
    relateco.shop/password
    Subscribe to Abbie’s Channel: de-news.net/chl/UCQ0FHihUP3_hkeQ0_lwOBeAvideos
    Subscribe to Josh’s Channel: de-news.net/client-joshherbertmusic
    Follow us and be part of the Herbert Fam!
    -------------------------------------
    Abbie’s Instagram: instagram.com/abbieherbert_/?hl=en
    Josh’s Instagram: instagram.com/joshherbert/?hl=en
    Abbie’s Twitter: twitter.com/AbbieHerbert_
    Josh’s Twitter: twitter.com/joshherbert?lang=en
    Abbie’s TikTok: www.tiktok.com/@abbieherbert_?lang=en
    Josh’s TikTok: www.tiktok.com/@josh_herbert?lang=en
    Spotify: open.spotify.com/artist/61ePJuIL6XaEV7hoycpVGZ?si=0i3py6yqR8-QfZ6UHd4vuw

    OUR CANDLE BUSINESS: herbertcandle.co
    ABOUT US: Hi guys! We are Josh & Abbie Herbert! You might know us from our viral TikTok videos. We are known as that TikTok couple that is always doing the latest trends. We are so excited to have you on this journey with us.
    BUISNESS INQUIRIES:
    Abbie@talentxent.com
    Josh.Herbert@talentxent.com
    OUR MOST POPULAR VIDEOS
    Finding out I'm PREGNANT! de-news.net/online/video-BNhKSjfRzQU.html
    Asking My Husband **JUICY** Questions Girls Are Afraid Too Afraid To Ask: de-news.net/online/video-IJ-GYDZs8eY.html
    Asking My Wife *JUICY* Questions Guys Are Too Afraid To Ask de-news.net/online/video-bX5MqPGZO6s.html
    #TheHerberts #GenderReveal #BabyHerbert

    Am Vor 12 Stunden

    KOMMENTARE

    1. Jasyb101 ,

      holy moly number 2 on trending 😁😁😁TEAM GIRLL

    2. Joel Rodriguez

      I knew it was a girl!!! 🥳💕💗 congratulations, you guys are going to be awesome parents🥳💞🔥

    3. Among us Video

      YAYAYAYAY I AM SO GAPPY FOR YOU

    4. Sean's fix it Refurbished electronics

      Nice shadow much love to all

    5. Jayden Livings

      Ahhh omg I can’t wait!

    6. Gabrella McNee

      I am so exsited for you congratulations

    7. T Boss

      Another DE-news "Family" pumping out children for clout. Disgusting.

    8. Adrianna Trevino

      Omg it a girl yay

    9. Chrisanya Dias

      I know that baby is gonna be sassy lol, I love y'all can't wait to find out her name in the next video

    10. Violet Flowers and roblox

      Omg YAY

    11. YettleNettle

      Maybe the child should decide their own gender instead of this outdated b.s.

    12. Madis0navenue

      #1 ON TRENDING!! ALSO CONGRATS ON THE BABY!!

    13. Elisa Parayno

      BABY HERBERT IS COMING!! CONGRATS 🎉🎉🎉

    14. Donaresa

      gets an ad as josh pulls the thing

    15. Melayna Puzia

      #2 on trending 😻

    16. Kristian Nikolla

      Don’t start a fire this time

    17. Queen K

      Oh my goodness!!!!!!!! I’m so excited!!!!!!!!! 💝💝💝💝💝💝💝

    18. Garlic Bread

      I can't wait until I have a child so I can film the little giblet and make fat money

    19. Alx Smth

      6:30

    20. carelodyyy seashells

      Why am I crying 🥺 anyways, CONGRATULATIONS ABBIE AND JOSH!! Can't wait to see lil bean! Till then, stay safe and healthy 💙💖

    21. YrhSwizz

      yrhswizz.beatstars.com

    22. Linda Kelso

      THE BABYS NAME IS... *ad plays* also them: *cuts out the footage* DANG IT I WAS EXCITED

    23. Mackenzie Lehmann

      Congrats guys. Can’t wait to see the cute little baby girl

    24. erthplayer12

      This is so amazing i cant

    25. Meyah Worthington

      I think it’s a girl I’m excited

    26. K 3 1 R A K L A R K

      !!!!!!!!!!SPOILER ALERT!!!!!!! OMGGHGGGGGGGH I CAN’T BELEIEV YOU GUYS ARE APHAVING A GIRLLLLL!!!!!! AHHHHHHHHH CONGRATS GUYS!!!!

    27. foresaken to none

      TRANS!!!

    28. Sizable Koala

      At least this gender reveal didn't start a fire.

    29. Anabela Pecakovski

      YESSS I KNEW IT WAS A GIRLLL

    30. •RainyDays•

      Omg yesss Name timee: Annie,Anilsa,Sadie. Leilani. Jade. Raelynn. Lydia. Charlie. Liliana. Arianna. Keliana Aylei allison Esther (My name lol) Sofia and thats all i can think of :D

    31. Kaity Medina

      CONGRATULATIONS 🥺🥺🥺!!!

    32. Jocelyn Webb

      I can see them getting her baby crocs and tutus🥺🥺

    33. Cecilia World

      Congratulations on the girl 🎀💖

    34. mhai condeza

      Im waiting for this

    35. not fire

      #1 ON TRENDING CONGRATS!

    36. Neveah Ortiz

      Congrats on your baby girl love you guys ❤️🎉

    37. Ophelia Bentley

      Ahhhhhhhh 😁😁😁😁😁

    38. Isla Abonales

      Omgg I've been waiting for this I'm so happy you uploaded it today.. Cuz its my birthday so happy to know the genderrr❤️🎉

    39. railroad tower girl

      millenials cant even have babies without making money off it lol. who cares.

    40. Gavin Castilla

      How to get a millions views, get a family, name the chanel The (your last name)'s and say break up or gender reveal

    41. Bianca Caye

      OMGGG CONGRATTSSS

    42. A A

      I’m going to say, it’s the same gender as one of the herbets 🥱

    43. Aye Mae

      Number 1 on trending!😁

    44. jelyn zafra

      Congratulations for the both of you☺️❤️ I was also waiting for this🥰💕 stay safe ate Abi😊😘

    45. Mercedes Baldinger

      congratulations guys :)

    46. Farrah Dozier

      I AM SOOOOO HAPPY!! I went from watching your TIK TOKS to loving your DE-news channel!! I absolutely love you and I am so happy for you guys!! ❤️🥺🥳🤩

    47. dizney jnr

      Who's gender?

    48. Emily MADERAL

      Yehey i have tears🥺🥺 i can't wait omg

    49. Kindal Hitesman

      I absolutely love how Josh was so excited

    50. April Lapatak

      Congratulations to you both 💖

    51. Phillip Peele

      Not tryna be rude but Your name rounds with sherbert

      1. Jack Murray

        Phillip Peele it’s rhymes Phillip not rounds. Rounds doesn’t make any sense...

      2. Phillip Peele

        @Jack Murray Aww ty nice complement Oh and I meant to spell it as rounds

      3. Jack Murray

        Rounds?! Not trying to be rude but your grammar is horrible.

    52. Hyper Animation

      This does not deserve 1 trending

      1. Jack Murray

        Says the one with no subscribers 🤡

    53. crazydill8

      Cant wait for the unneeded forest fire just to feel like to celebrate YOUR side of the baby being born, and not celebrating the baby

    54. Rihanna's Life

      Video ideas Baby shopping haul Nursery tour They got the gender wrong prank Buying a fake baby bump and saying you're tummy grew over night prank

    55. Trash mart

      You forgot to burn down a forest for the party -_-

    56. Ashley Ruenzel

      1 congrats on the girl. 2 congrats on number 1 on trending 🥰

    57. Israel Serrato

      Who saw this on tik tok ?

    58. Diana Kryvenka

      I have a feeling it would be a girl 🥺🥺

    59. Siena Grubben

      Aww I am so excited for you guys you should name her pumpkin as a nickname!

    60. Ella P

      👨‍👩‍👧

    61. Ella Dolana

      IIII CAAAAAAN'TTT WAAAAAIT!❤️

    62. Brokshield Andan

      that baby is gonna be a victoria secret model you guys!!!!! omgg congrats!!!

    63. Jaylnn Yost

      Aww I’m so happy for you you guys are so lucky! (Not saying what it is for everyone seeing my comment) :>

    64. Ella Diskerud

      I knew it

    65. Diego Rodriguez

      I knew it I put it on tiktok as a comment 😂you don’t get 1 million jajaj

    66. Linda Kelso

      OMG IM SO EXCITED FOR BABY HERBERT!!!!!

    67. Deep Ja

      NGL I did not even know who these people were before this video!

    68. Rihanna's Life

      Video idea Baby girl shopping haul

    69. Shellchaff5245 -

      Congrats its a transgender

    70. Peanut 16

      It’s a............. Nope

      1. Jack Murray

        What?